Zzznark...

Hej hej...klockan e 2:07 AM (natt...) o jag kan inte sova...
Snackade med M pa telefon for 2 timmar sen...
O nu kan jag inte sova...sa for att gora mig trott skriver jag detta inlagg...
Eller snarare: jag kom pa att jag inte hade skrivit natt idag..tror jag..
Aja..idag ahr jag inte gjort nagot speciellt..vart hemma..akt pa lite arenden...vart hemma igen...atit pa resturang...snackat med M...tittat pa TV tills ogonen inte orkar mer..o sa hamnar man har...
Imon (idag) ska jag aka med Samir for att traffa hans syster. Ska bli kul, for jag har inte traffat henne pa 7 ar...sen ska vi ata lunch med Evas kompis o hennes familj. De har en dotter i min alder (tack gode Gud, en tjej i min alder!!!) o vill att vi ska bli kompisar...natt i den stilen. Skulle vara jatte kul om hon vill bli min van...for jag kanner ju som sagt inte sa manga har..(i min alder!!!)
Jikes..kanner att jag later lite desperat har...o det e jag!! Saknar er alla dar hemma sjukt mkt!!! En luftkram till alla!!!

Jaa..vad er ska man saga?
Jooo....jag vill helst inte erkanna det...men jag e JATTETROTT...sa jag tror att jag ska forsoka somna nu...

See you later!!

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0