ZzzZzzZnaark...ZzzZzzZ...

Huh sa trott man kan va!
Borde nog ga o lagga mig...men ville titta in hit forst!
xD
Idag har vi akt till nagra monument. Det var kul, men min hjarna couldn't take anmore information efter det...Den var helt slut.
Kunde ha somnat i bilen pavagen hem om jag sa ville, och klockan var typ 2 PM xP Hehe.
Jaa...vi sag Lincoln, 2nd World War (Pearl Habor-minne) och Korean/Vietnam- memoreals. Det var som sagt kul..men valdigt utmattande. Usch, tank om dagen hade varit sa stekande het som jag beskrev tidigare? Da skulle jag sakert svimmat av utmattning eller natt? :S
Tur att jag inte gjorde det ;) Iforsig har jag aldrig svimmat forr...men mojligheten finns ju alltid...
Japp..sa det var min dag...
Eller, end el av den xD
Senare akte vi o hamtade Samir fran jobbet..runt typ 7:30 PM, nar vi kom hem at vi mat. Nagon pasta med lite allt mojligt i, mums :P Eva vet da hur man lagar mat xD

Jaa...vad hande mer? Inte sa mycket...satt mest vid datorn o chattade med min mejlkompis. Det var kul...iknget ovanligt hande...
Och nu sitter jag har...o e jattetrott...i lyssnar pa musik som kan fa mig att somna vilken sekund som helst...

Go natt pa er... for vissa e det gomorron ;)

(Personligt Meddelande till Joy: Jag ringer dig imon! Var ledig runt tre tiden pa eftermiddagen! :) )

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0