2012

BÄSTA FILMEN EVER!!!
Det var med blandade känslor jag såg på medan världen gick under ;)
Halva filmen spenderades med handen framför munnen och med ögonen stängda, lite skratt och lyckliga leenden :)
Jag kan verkligen rekomendera filmen till alla!!!
Alla effekter!!!
Ojojojojojoj..... :P
Och det var så snyggt gjort!
Animeringen slår allt annat jag sett tidigare :D
Det såg verkligen verkligt ut!
Och alla roliga repliker då!
Hahahahha...Ibland vred jag mig av skratt xD
"Its russian"... Hahahhahahahha!! eller: "Everybody SHUT UP!!!..... Engine.... Start!"
Skönaste ever!!!
Tror inte ni fattar...
Så om du vill fatta måste du se filmen!
Och det hoppas jag du gör :)
Annars vet du inte vad du missar!!!!

Aja... Ville bara säga att jag älskade filmen!
Och att Metro hade fel med sina recensioner!!!! vadå 2 av 5???
Den får 100 av 5 av mig!! ;)



Comments
Postat av: Sara

Håller totalt med! :) Den var riktigt grym!



Fast vi får vänta och se på New Moon innan vi kan deklarera den som årets bästa film ;)



Kram! <3

2009-11-14 @ 23:56:35
URL: http://zarahmartinus.blogg.se/
Postat av: Nando leon

filmen var bäst och jag får hoppas att new moon är lika bra :D

2009-11-16 @ 19:30:30

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0