Ååh underbara dag :)

Idag har det inte hänt sådär jättemycket.. Men i skolan har jag varit, och haft lektoner som vanligt :P
Gjorde läxorna i skolan så jag slapp göra dom här hemma :D
sååå nu har jag ingen aning vad jag ska göra..
Jag har plockat upp lite grann från golvet i mitt rum, men jag har fortfarande lite saker kvar :( så mitt internet är borta ett tag till :(
Men jag ska fixa det imon, så jag kan ladda upp bilder och sånt jag har på MIN dator.. (sitter vid pappas dator nu)
Men jag tror jag sak gå o sätta mig framför TVn.. Är jättetrött... ZzzzzZ...
så go natt på er så hörs vi nog imon!!

Juste!
Ska på öppethus på NTI- gymnasiet :)
Får se om det är så bra som det verkar ;)

G'night!


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0