I hate you!!! (Sorry... I disslike you strongly!!!)

ARGH!!!!
Är så arg!!!
Pappa bryr sig varken om mina känslor, om mina studier eller mitt liv!!!!
Han vill bara att mitt dumma rum ska städas!!!!!
Han hotar med att jag måste stanna hemma imon från kyrkan för att göra läxor, och att jag inte får gå och se New Moon.
Han hotar tillochmed att stänga av bredbandet för att jag ska städa!!!!
VILKEN PAPPA GÖR SÅ??!?!?!
Och jag som har ett jätteviktigt arbete som ska vara klart till på måndag, som jag dessutom ligger efter med!!!
Om jag ska städa hinner jag inte med arbetet!
Och det MÅSTE vara klart till måndag om jag ska få ett rättvist betyg.
Men vem är rättvis egentligen?
Inte pappa iallafall...

Pappa! Om du läser dethär!
Du förstör min helg!!!!!
Lämna mig och mitt liv ifred denhär helgen!!!!
OKEY?!?!



Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0