I Heart Julmust

Idag var det kyrkan osm gällde :)
Jag filmade, som jag gör varannan lördag, och det var jättekul!!! :D
Typ min favo sak i hela världen!!! :D :D :D :D

Sen så hade vi typ ett möte med en tjej som vill starta en "teater-grupp" med oss :D
Och nu är den startad :)
Så på måndagar och söndagar kommer jag vara lite buissy med teater planerande :D
Roligt va? :)

Aja, efter kyrkan blev det flum med Thessi och Bea :P
Jättekul :)
Sem väntade vi och väntade vi på att allas ledarskola skulle sluta..
Och när dom va klara bad jag Jeisson att gå o köpa julmust till moi :P han skulle ändå köpa godis så man kunde ju passa på att fråga ;)
Jag fick min julmust tillslut, och lite senare åkte jag hem... trött som en jag vet inte vad :P
Och klockan vad bara 6.. xDD
Men det är ju mörkret som gör en trött -.-
Man får väl stå ut tills det bli ljust igen :P

Imon har man sovmorron, och då ska jag sooooova....
Okey.. Jag har typ en timme extra, men ändå :P
Men nu ska jag se klart på en film som går på Z-tv; 8 Mile.
En film som Eminem är med i.. än så länge fattar jag lite grann.. för dumma Z-tv har ingen undertext... -.-

Back to the movie.
See ya!



Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0