Och så var det en ny dag...

Jaa... En ny dag idag...
Vet inte riktigt om det kommer hända nått roligt på lektionerna, men en sak vet jag iallafall :)
Vi ska typ ha SYO kväll eller vad det nu heter :)
Eller hon som kommer ska vara i skolan från ett fram till typ fyra, sen slutar vi tror jag.
Sen runt typ halv sju, sju, ska pappa på föräldramöte. Tack Gud vi elever slipper!
Tanken avr egentligen att vi skulle vara me, men det kvittar egentligen. För det är mest föräldrarna som pratar, och ibland kan det leda till Diskussion med stort D...
Förra mötet var hemskt.... Och då menar jag hemskt!
Det var sent, alla elever var trötta, och så kommer en av föräldrarna och börjar höja rösten o grejer........
Om jag inte hade suttit själv under det mötet skulle jag nog skrattat halvt ihjäl mig, för det var ganska väntat att något i den stilen skulle hända :P
Men back to normal!
Om tio minuter ska jag gå till bussen -.-
Ny dag, nya timmar,minuter,sekunder...
Tänk... Denhär dagen kommer aldrig mer...
Ganska skum tanke egentligen xD
Aja.
Skriver kanske en snabbis från skolan sen :P
Pözz :*


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0