Sitter här och...

... äter stolt min lilla "Hershey's" choklad :D
Efter gympan idag blev det ett litet besök i "The English Shop", som finns vid Medborgarplatsen :)
Så.. Nu sitter jag som sagt här och äter min lilla belöning för att jag lyckades göra klart min muntliga prao redovisning :)
Så den är avklarad...
Nu ska man plugga till fysikprovet jag har imon... -.-
MEN, det blir till lite ny skön musik jag hittat, eller jag tycker det, eftersom jag är inne på rock numera.
Men lyssna på den.. Maybe you'll like it? ;)




-  Escape The Fate, Something



Comments
Postat av: Anonym

Helt oki låt, besök gärna vår blogg

2009-11-09 @ 20:59:33
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har just nu en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-46.html



Kram, Tess

2009-11-09 @ 21:04:44
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0