Snacka om att få ryck

Idag fick jag VÄRLDENS ryck!

Efter sista lektionen idag gick jag, Emma och Olivia till Konsum för att köpa nått...
Jag hade ingen aning vad jag var sugen på...
Jag hade funderat på julmust, choklad, Ginger Ale, pepparkakor och julskum, innan min blick råkade fastna lite vid sidan av chipshyllan:
PRINGLES!!!


Åååh lyckliga dag!!!
Det spelar ingen roll hur mycket min facbook har krånglat!
Jag har mina Pringles :D

Okey... Olivia och Emma hjälpte förstås till med att äta upp lite grann :P
Men det finns fortfarande kvar i den röda :D


Ooooh!
Juste!
Ni märker kanske att jag inte ändrat lite denhär gången.. ;)
Jag ändrade i stort sett nästan allt :P
Eller okey...Inte allt..
Men jag HAR nästan ändrat allt :) Om man gämför med designen jag hade innan, den jag hade lååångt innnan jag åkte till USA? ;)

Skönt med lite byte :)

Men bakgrunden ska bytas snart igen xD

Jag har äntligen fått kläm på dethär med blogg design, mest tack vare den underbara sidan där det finns MASSOR av tips och ideer :)

Till jul ska ni få det riktigt snyggt har jag bestämt :)
Så jag kanske börjar redan nu med en jul design :D
Vad sägs om det??

Men NU börjar jag få ont i min nacke.. Så jag ska dumpa migsjälv framför TVn snart.. Om inte pappa hinner sätta stop för det förstås ;)

Go Natt på er :*


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0