Upp o hoppa(s på en bra dag)

Nu är jag uppe, har bytt om, packat väskan och såklart ätit frukost.
Men trött är jag som vanligt.. -.-
Det blir nog en liten tupplur på vägen till skolan :)
Usch.
Jag ligger efter med så sjukt mycket.. Redan!
Man är borta två dagarn innan praon, och ligger efter när man kommer tillbaka.
Jag har en prao-redovisning imon (som jag inte har en aning hur jag ska göra...), en MUSIK redovisning på fredag(som jag inte ens har börjat på), ett kompendium om USA som ska in om två veckor( där tanken är att jag ska jobbamed två punkter varje vecka, och som jag såklart ligger efter med) ,och till råga på allt en grej IDAG som ingen ens är säker på att vi ska ha :(
-Biologi.
Och NÄSTA vecka blir det MER kaos :'(
Jag vill ha LOOOOOOV :/
Orkar inte med skolan just nu!
Jag vill bli förkyld så jag kan stanna hemma!

Men inte idag...
För jag ska gå ut genom dörren om 10 minuter :(

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0