Vad ska man göra?

Käre tid... vad gör man när man har för mkt fritid?
jag har absolut ingenting att göra...
Eller,jo.. såklart har jag ju läxor, men jag glömde dom i skolan.. så vad gör man nu?
Jag har plockat i rummet ett tag nu, men det är ju ingenting som jag direkt älskar att göra, så jag har tagit en paus :P
Har inget stort projekt framför mig just nu, men i biologin håller vi på med arv och genetik, och det är jättespännande.
Vi ska typ göra ett släktträd och grejer, och typ skriva om olika saker man ärvt från mamma och pappa. :)
Jättekul att kunna skriva om smådetaljer :)
Typ som att det är bara pappa och jag som har humor i huset;)
Ingen av mina bröder fattar våra skämt :P
Då är det tur att man är två som sitter och skrattar :D

Men nu ska jag nog inte göra så mycke mer...
Kanske går och lägger mig lite tidigare idag, eller kanske bara slappa framför TVn?
Äsch, kanske till och med tar en dusch bara för att xD

Hörs senare,

Höögs!

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0