Duktiga lilla moi

Gissa vad som hände idag :P
Jag o Sara skulle cykla iväg o köpa godis och hyra film, men påvägen hem så satte jag mig på sadeln och... RITCH!
Mina byxor sprack!!
Japp.. Det jag ALDRIG trodde skulle hända mig inträffade :P
Revan, eller hålet, blev ungefär 1 decimeter långt...
Och jag tror inte att det går att sy, för den sprack inte i sömmen.. Så det blir "Goodbye Byxor"....
Men imon, eller idag :P, ska jag o Sara åka till stan o köpa ett par nya byxor, för jag hade bara med mig ETT par.. Dom jag hade på mig :P
Dum som jag är ;)
Hehe :P
Men min supersnälla super pappa har satt in pengar på mitt konto, så min dag blir räddad :)
Jag menar, jag kan ju inte gå runt med långkalsonger på stan heller :P
Nej, det får bli ngt annat xD
Men nu håller mina knän på att låsa sig, för jag har suttit i skräddarställning jääääättelänge xDDD
"Sträääääääääääck på benen..." Och... "Knak, knak"...
Haha jag i ett nötskal  xD
Bokstavligen, jag är drottningen av nötknäppare xDD
Men men.
Nu blir det nog god natt tror jag.
Som tur är har jag ju lov och får sova ut imon :D
Thank you Lord!!
Men god natt på er nu!
Så hörs vi mer senare idag :D


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0