Hejhopps!

Idag har det inte hänt sådär överdrivet mkt...
Gissa varför??
Jo.. Hör och häpna folk!
Jag har STÄDAT!!!
DET trodde ni väl ändå inte att lilla JAG skulle göra??? :P
Japp.. Men det är sant.
Jag har faktiskt STÄDAT :)
Tyvärr kommer inga bilder..
Inte för att jag inte vill bevisa att jag har rätt... utan för att jag är för trött och lat..
Thats moi, och du har inget annat val än att leva med det ;)

Men jag har ju inte BARA städat idag!
Nej!!!
Jag har spelat massor gitarr (börjat skriva en ny låt :) ), spelat Buzz med några kompisar (Jeisson, Nando och Carlos.. och så Ruben -min lillebror-)
Jag vann storslaget första ronden, med över 3000 poäng!!
*Fett stolt*
Hehe..
Andra ronden orkade jag inte vara med :P

Sen har jag inte gjort så mkt mer..
Bara suttit här..
Ska kanske se andra Bond filmen snart.. Eller det kanske är för sent??
Aja.. Vi får se..

Imon står massor av roliga saker på schemat!
Berättar mer då!
Nu ska jag tjata på pappa angående filmen ;)

Pöözz :*





Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0