Klantigt värre

Dagen började tidigt!
Redan klockan sex var jag uppe, pigg som en trött Becca... :P
Makes no sence, jag vet.
Anledningen till att jag var uppe så idigt var att jag trodde att det var ledarskola...
Men det visade sig att vi var lediga idag.
Och gissa när jag kom på det??
Jo, när jag var utanför den mörka och tomma skolan -.-
Japp..
Så det var bara att åka hem igen.
(för jag hade verkligen ingen lust att åka till kyrkan och avra där i tre timmar...)
Aja..
Sen åkte jag in till kyrkan med min familj.
Efter mötet var det audition som gällde :)
Jag och några kompisar har satt ihop ett "musikal" nummer om Daniel i lejongropen.
Ganska rolig, om man har samma humor som oss det vill säga ;)
Efter det blevd et Pizza Hut :)
Pricken över "i" för en lyckad dag! (Om vi nu räknar bort de första timmarna ;) )

Nu sitter jag här och fick världens lust att gå ut o fota lite...
MEN.....
Det är för mörkt ute...
Varför får jag inte sånna här ryck när det är ljust ute??
Aja.. :P

Hopps.. märker att inlägget blev lite längre än tänkt xD
(som vanligt då x) )
Men nu ska jag avsluta.
Jag lovar!!

Pözz :*







Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0