Lite Blogg Fixande

Ni kanske ser att jag ändrat om lite på bloggen, men bara liiite :)
Texten i rubrikerna är ändad och om man går in på kommentarer så kan man se att rutan där man ska kommentera har fått sig en liten bild :)

Mer kommer att ändras, så tro inte att jag är klar ;)

Ska ändra den skogs-gröna färgen jag har nu till något lite gladare och kanske något som påminner lite om hösten??
Jag är öppen för förslag :)

Men nu blir det som sagt inget mer fixande ;)
Nu ska jag slänga mig i soffan med en skål ostbågar o titta på TV :)
Vilket liv va?

Ha, jaaa.....
Juste!
Glömde att säga vad jag har gjort idag ;) Utom att fixa med bloggen ;)

Jag väcktes av min mobil som ringde, och det var min älskade lilla Joy som ringde :)
Vi pratade en stund, och sen gjorde jag brunch: Fattiga Riddare :P

Senare på dagen åkte jag in till kyrkan för att öva till en grej vi ska göra imon...
STAND UP BEJJBIEE!! :P

Sen blev det YD :)

Och sen


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0