PRAO Dag 1



Idag gick jag upp vid 6, ganska utvilad, för jag drömde en väääldigt skum men skön dröm J
Men.
Jag åkte till skolan och var där runt 8.
Sen började det roliga :)
-Barnen :)
Först var de lite blyga men sen satte nyfikenheten dem i spel J
De frågade massor..
Tex, favorit frågan var ”vad har du gjort på handen?”, med syftande på det stora, fula ärret jag har på min vänstra hand.. -.-
Men men..
Första uterasten var dom på mig som rovdjur.. BOKSTAVLIGEN!
Men andra så typ dissade dom mig xD
Men om några dagar blir jag nog poppis igen :)
Nu är jag dödstrött...
Men vem blir inte det av tidiga mornar, busiga ungar och för mycket luft?
Jag blir det iallafall :P
Så nu ska jag gå o lägga mig.

 

Pözz på er! :*


_________________________________________________________________

Det var igår det.
Idag är det mycket som ska göras, så jag tänkte bara skriva detta snabba lilla inlägg.. (vet inte vad problemet var, men jag kom inte in på min blogg.se igår :P )
Men nu måste jag fixa o packa väskan....
Hörs senare!!

xoxo :*


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0