PRAO Dag 2

Idag var det bibblan som gällde!
Så ut i kylan, påbylsade med varma kläder, hand i hand går vi Björkhagens Bibliotek.
Det va jättekul :)
Faktiskt :P
Efter bibblan så gick vi till en park inte så långt där ifrån.
Där lekte vi som om vi inte kunde annat, och ja, jag lekte och busade ja också :P
De är så otroligt härliga dehär ungarna!
Och de är så söta när de kallar mig "fröken".
Lite ovant är det fortfarande, men snart är jag van :)
En liten kille som är en mini miniatyr av en kille i min klass är jättegullig när han ropar på mig...
Ååååh lilla gubben.. Sååå söt!!!
Sen när vi kom tillbaka ritade en liten kille en teckning till mig..
Jag ska ladda upp en bild på den imon tror jag :)

Aja.. nu är  jag helt mörbultad.. IGEN!
Så jag ska nog ta o säga god natt :)



Comments
Postat av: emma :D

OHH låter som om du har det bra!! va roligt :D

snacka om sammanträffande xD

jag var oxå på bibblan med "min" klass idag

ahaha haha :P



2009-10-20 @ 21:25:50
Postat av: olivia

becca... det där med killen som liknar en i vår klass och är så söt... kan misstolkas.. hehe (Publicera inte denna kommentar)

2009-10-20 @ 23:05:15
URL: http://cuty.webblogg.se/
Postat av: Ulrika Engman

Rebecca! Vad du är duktig! Ja, nu provar du på det jag jobbar med, barn!!!!! De är underbara för det mesta! Jobbade med barn i förskoleklass på Råsundaskolan i höstas och det var nog det roligaste jag gjort när det gäller att arbeta med barn. De var så tacksamma, nyfikna, så vetgiriga och mysiga. Nu jobbar jag med barn som är 4-5 år och de är också mysiga på sitt sätt. Sen finns det ju alltid barn som man måste lägga ner lite mer tid och energi på. Det viktiga är nog ändå att de känner att man bryr sig om dem och att man är med dem. Underbart att du leker med dem!! Massor av kramar. Tror att du är en helt underbar fröken!



Massor av kramar



Ulrika

2009-10-21 @ 21:54:03

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0