PRAO Dag 3

Oj oj oj vad tiden går fort!
Det kändes som igår praoen började... Vart tog tiden vägen???

Idag har det inte hänt så mycket.
Vi hade redskapsgymnastik, (ungarna älskade det :P ) lässtund, samling, var ute o busade (jag var helt slut efter det :P ), sen var det mellis! Och inte vilket mellis som helst..!! Utan GLASSMELLIS!!! :D
Det var jättelänge sen sist.. Nästan 6 år sen tror jag... Hmmm... Hur gammal var man i 3:an??? 9? 10? Aja.. :P
Gott var det iaf :)

Jag har börjat komma barnen lite närmare nu :)
Dom vågar komma o sätta sig i mitt knä, luta sig mot mig under samlingen... Mysa helt enkelt...
Ni anar inte hur guliga dom ser ut när dom kommer jätteblyga o sätter sig brevid mig :)

Ja måste seriöst vara en naturbegåvning ;)
Det har tagit mig TRE dagar och jag kan allas namn, de är gosiga med mig och de springer efter mig som rovdjur igen! Haha.. sa jag inte att ja snart skulle bli poppis igen?? ;) Nejdåååå :P
Jag älskar att vara fröken!
Jag hade aldrig trott att det skulle vara så roligt!
Ni som känner mig har säkert hört mig säga att jag ALDRIG ska bli lärare... :P
Njaae.. Jag vet inte om det stämmer längre :) Jag skulle fakiskt kunna tänka mig att jobba som fröken :) eller iaf som fritidsledare.. Som extrajobb  :)
Skulle vara jättekul!! :D
Och lilla jag som nu älskar barn ÄNNU mer! :P

Oj oj oj.. Dethär inlägget blev väääldigt långt.. IGEN :P
Och inga bilder heller ;)

(haha.. olivia.. jag läste din blogg där du berättade om att du läser andras bloggar på praoen :P Och att de flesta innehöll mkt text o lite bilder ;) Jag antar att du syftade på min lilla blogg då?? :P ) 

Jag lovar att jag ska ladda upp nåra bilder imon :) För jag ska nämnligen ta med mig kameran imon!!! :DD
Om det inte regnar förstås :( Då blir det bilder på fredag.. Men då kommer dom inte upp förren på lördag...
Aja det löser sig :)

Men NU ska jag gå o lägga mig... Jag är helt utmattad.. IGEN :P

Såååååå... God natt på er!!! :*


Comments
Postat av: olivia

Haha, jag syftade faktiskt inte på dig.. det finns bloggar som har kanske 1 bild per år.... och det är boring, hehe

2009-10-22 @ 10:40:01
URL: http://cuty.webblogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0