PRAO Dag 4

Vet att jag lovade bilder, men det blev så pass sent att det får bli imon :P
"Hej jag heter Rebecca och jag är lite seg när det gäller bilder, så du vet :P"

Aja..
Denna dag var vi ute i skogen och busade :)
Tog de flesta bilderna där, men oxå nåra när vi kom tillbaka :)
Ute på rasten idag lekte vi "monster" xD
Tro det eller ej men det var jätteroligt!
Det börjar med att tre personer är monster, de bildar tillsammans en familj som växer allteftersom de tar de stackars människorna :P
Jag fick äran att vara monster mamma xD
Man ska "bita" en människa så blir han/hon ett monster och en del av familjen :)
Himla kul om man har ett gäng busiga ungar runt omkring sig :)
En mindre rolig sak var att en av barnen som är lite vildare av sig ville hoppa hopprep med mig. Men när jag sa att vi skulle spela basket blev han arg  (det var först han som föreslagit det, men när en tjej kom o frågade om hon fick vara me o jag sa ja, lackade han ur..) och slog mig!!
Ett slag, som kunde fått mig gråta.. Han är jättestark!! Så tro inte att jag är värsta klenisen... Men ja tror att jag blev lite överlumpad.. för det hade jag verkligen inte väntat mig.. :S

Efter det gick vi in, åt mellis, och sen var det lekstund :)
Då gjorde två killar varsit pärlplatte hjärta till mig :)
Jag ska ta kort på dom o lägga upp här.

Nu måste jag nog gå o lägga mig, för det var drygt två timmar sen pappa sa till mig att stänga av.
Men jag har haft det ganska stressigt med att fixa några saker till teatern vi ska visa upp imon på ungdomscafeet :)
Yes! Vi ska visa upp en teater som heter "Jakobs memoarer" som vi har fått ihop själva :D

Men mer om det imon :)
Nu ska jag ladda kameran och gå o lägga mig!

Pözz o go natt :*


Comments
Postat av: olivia

ta inte det personligt att han slog dig, oftast blir de sura när man vill ha ngt för sig själv.. nämligen du ;)



När jag praoade på dagiset var det en liten kille som hette Tobias.. ngn hade varit dum mot honom så han satt o grät själv.. ja frågade vad som hade hänt osv men han sa inget.. tillslut slängde/kastade han sig i mitt knä o grät.. det var så gulligt!

2009-10-23 @ 08:52:08
URL: http://cuty.webblogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0