Skärpning nu Becca!!

Nu måste jag seriöst skärpa mig!
Jag ahr inte bloggat sen förra veckan och jag har sett att ni har varit inne, flera stycken av er!
Förlåt så mycket!!!!
Jag ska verkligen försöka skärpa mig!
Aja..
Idag tog vi skolfotot.
Det bästa skolfotot hittills tror jag :D
Alla blev nog bra på klassfotot, men tror nästan ingen blev nöjd på individuella fotot.
Sen tog vi Spexfoto, och vårt tema var pyjama-party xD
Det var jättekul!
Alla hade pyjamas utan en lärare :P
Bästa ever!

Nu ska jag passa min lillasyster tills hon ska sova..
Och jag måste göra några läxor -.-
Har SO och spanska till imon.
Spanskan MÅSTE jag verkligen plugga till.. för det e prov :S
Senare ska jag göra mat..
Käre tid!
Jag kommer att somna helt utmattad ikväll... Och ja som hade tänkt sitta vid FB hela kvällen...
Ok.. nu lät jag som beroende.. Men det är kul att hålla sig updaterad :)

Nu ska jag ta en kaka, sen blir det sätta på en film till lillsyrran o läxa som gäller.
Hörs kanske senare :*


Comments
Postat av: emma :D

fotot!! bääästa

men jag blev nöjd me mitt foto :D hihi unik

tackolov att jag gock in här, jag har typ glömt att det e spankse prov xD haha nu PLUGGA!!



<3

2009-10-07 @ 19:49:30

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0