Skolan=Segt!

Nu sitter jag här.. igen!
Jag borde egentligen sitta med näsan i matteboken.. men jaaaa... vad gör man inte när datasalen är öppen och datorn skriker: "LOGGA IN!" ??
Joo.. man hamnar här :P
Börjar nästa lektion om cirka 20 minuter, så jag ska nog kolla klart mejl och sånt och sen logga ut och plugga lite ;)
Ska egentligen ha prov imon, men eftersom jag inte kommer vara här då så ska jag göra provet idag -.-
Och nästa vecka är det PRAO, och veckan efter det så är det lov :)
Så idag är sista dagen att fixa allt..
That reminds me!!
Jag måste fixa praolappen :/
Oj oj..
Hehe.

Det får bli senare.

Efter skolan ska jag o Emma till Haninge Centrum för lite shopping :) Det borde göra min dag lite extra lyckad.

När jag kommer hem ska jag radda upp alla saker som fått mig att le idag :)

See you later <3


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0