Uppsala- Last day

Sista hela dagen i Uppsala...
Och dagen innehöll en hel del kul!
Jag och Sara vaknade gaaaanska sent... Jag kanske ska säga såhär istället så ni fattar HUR sent vi egentligen gick upp...
-Vi åt frukost klockan 2......... xD
Hehe.
Duktiga små flickor vi är :P


Sen tog vi gröna bussen in till stan' för att leta efter ett par nya byxor till moi, eftersom mina sprack igår xD
Jag hittade ett par svarta jeans-leggings på "New Yorker" för 199 kr, och en röd/grå rutig väst för samma pris tror jag.. Eller så var det 99... Kommer inte ihåg, och är för lat för att kolla prislappen xD
(jag i ett nötskal igen xD )
Sen åt vi på pizzeria :P
Capricosa för min del, och Vesuvio för Saras :)
Det var nog den GODASTE pizzan jag ätit på länge!!
Mycket champinjoner, och mycket ost!
Kan det bli bättre än så??

Jag (med lugg btw, för den som inte sett det xD) och min otroligt goda pizza!

Sen åkte vi in till Youth på Livets ord :)
Och det var jätteroligt!

-Utsidan                                               -Insidan



(En yttepytte liten sak :P
Ville bara påpeka att jag tycker att deras (bussarnas) stop-knappar är såååå mycket snyggare här i Uppsala än i Sthlm :P Haha var bara tvungen xD)

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0