YD hela dan' :P

Idag vaknade jag runt 7 tiden.. Käre tid tänker du kanske då??
De gjorde jag oxå :P
Ja ba: "Va?? Och jag som trodde att jag försov mig :S "
Så ja gick upp o glodde på TV fram till typ 9.. vilken morgon, jag vet :P

Sen så åkte jag, min brorsa och två kompisar in till kyrkan.
Young Desiples, som jag bara nämnt en miljon gånger ;)
Det var en specialare idag, med pizza, tv-spel (Tekken, nån som spelat?? :P ) och film :)
En riktigt lyckad dag.
Efter det så filmade jag o nåra kompisar klar vår Biologi film, som säkert blev helskumm.. eftersom den handlar om droger ;)
Men men :)
Sen när jag kom hem tog jag kameran o fotade lite.
Här är några smakprov:




Ojj.. känner att dethär inlägget blev långt :P


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0