Brother Bear, a wish...

Idag åkte jag med familjen till Skansen.
Det var ganska kul, även om man bara varit där en miljon gånger förut ;)
Min brorsa var helt exhalterad...( eller hur det nu stavas..) och sprang omkring som om han såg ett UFO eller nått... Han var helt överväldigad..
Tänk att man kan få stora ögon åt att se en älg..
Ok.. Visserligen är det "skogens konung", eller nått.. Men iallafall..
Vi såg nästan allt..
Och mitt favo ställe va björnungarna..
De busade och de busade och de busade..
De fick aldrig nog..
De va så sööta :D
Önskar att mina brorsor ville busa så med mig.. Men de har väl vuxit upp ;)
Man knske ska ta o bli björn x)
Hahah.
Jag tog massor av bilder.. Men ja pallar inte lägga upp dem, lat som jag är.. -.-

Sen åkte vi hemmåt, men stannade påvägen för att äta på donken..

Sen var vi ÄNTLIGEN påväg hemmåt..
Och nu sitter jag här, i mitt rum o skriver dethär lilla inlägget, medan min lilla familj sitter ute i vardagsrummet o tittar på South Park..
Jag själv är inget fan direkt.. Men men.. ena min brorsa typ avgudar dem.. Så vad gör man?

Nu ska jag sitta lite framför fejjan o chatta lite.

Go natt



Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0