Church

Idag ska jag till kyrkan.
Det kanske jag nämnde igår förresten.
Och jag ska åka om typ en timme och 40 minuter..
Och jag har inget alls att göra..
Visserligen´kan jag städa rummet.. Men jag vill inte, och har verkligen ingen lust -.-

Jag är ganska komisk på något sätt, för jag vaknar alltid typ 1-5 minuter innan mitt alarm ringer.
Och idag var inget undantag, jag vaknade precis 1 minut innan det ringde xD

Nu sitter jag i köket och har precis avklarat min lilla frukost som bestod av 2 limskivor med smör och jordgubbssylt.
Inge vidare nyttigt ganske, men himla gott :P

Min lillasyster är uppe, så jag kanske måste underhålla henne tills pappa kommer upp... -.-
Ingen lust med det heller...



Lilla jag är för trött xD


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0