Fall for you- Secondhand Serenade :P

Nu sitter jag på lunchrasten och har kul...(not)
Snart har jag svenska, och jag har ingen aning om vad vi ska göra.
vi läser en bok som heter "Flyga drake" och gör arbeten om den.
Ni kanske har läst den?
Jag läste ut den för ungefär en vecka sen, och jag tyckte att den var jättebra!
Lite konstigt slut, men annars helt OK.

Efter svenskan har jag engelska, och vi skulle typ välja en låt.
Det är ett musik arbete som vi gör tillsammans med engelskan, och jag valde låten "Fall for you" av Seconhand Serenade.
Vi skulle välja en låt på engelska, som betyder/betytt mycket för oss.
Och den här låten betyder ganska mycket för mig.
Är egentligen lite trött på låten, eftersom den spelades heeeela tiden på radio i USA, och jag kan nästan gissa mig till att den spelades här också?
Börjar om ca 5 minuter, så jag ska kolla facebook och sen hämta mina svenska saker och gå på lektionen :P
Kul liv man har just nu ;)


Comments
Postat av: Vicky

va fin blogg du har becca love ya

ses på fredag

2009-09-08 @ 20:42:06

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0