Länge sen... Igen!

Hej hoppsan...
Jag kom på att det var ett tag sen jag bloggade...
Och jag looovar att jag ska ta mig tid att lägga ut MASSOR av bilder från förra veckan :P
Jikes...
Jag e verkligen seg med dethär...
Men har man bloggtorka så... Det finns nästan inget man kan göra åt det :/
Sorry :(
Men nu SKA jag skärpa mig och bli duktigare på dethär :)
Ska försöka fixa photoshop o göra en ny header och fixa om lite bland färgerna, så att bloggen får en liten ny look.
Ja känner att jag har kört samma gamla design i nästan 3 månader nu... Eller 4 tillochmed... :S
Så lite nytt ska man göra.
Ska be Olivia om hjälp. Hon gjorde den design jag har nu :) Och så tänkte jag att man kanske skulle fråga proffset :)

Men nu ska jag sova... Eller snarare MÅSTE sova..
Ska upp ganska tidigt imon, för jag ska leda lovsången i skolan (vi har en timme varje vecka, som är inlagd som en lektion, där vi prisar Gud och så :) )
Och jag ska vara där tio i åtta... Käre tid :S
Jag satte visserligen tiden... Men vill man få något gjort är det bättre att komma för tidigt än för sent..
Det är en sak som jag gillar bättre.. Vara för tidigt i tid..
Jag menar.. Hellre för tidig, än för sen.. Eller är jag helt ensam om de tankarna?
Men men...
Hörs förmodligen inte imon, för ja kommer hem seeent.
Så det får bli lördag :P
Hörs då :*

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0