Med IKEA som klassrum...

Idag åkte jag till Skärholmen.
De var ganska kul...
Jag berättade väl om vad som stod på dagens lista?
Åka till IKEA, få en summa pengar och inreda en 2a?
Det var vad vi gjorde. Jag blev ihop parad med en kompis, och vi hade typ "flyttat ihop", och så fick vi 30 000 kronor till att köpa saker till lägenheten.
Det var jättekul!
Men vääääldigt tröttsamt.



Man blir ju så trött av att gå runt, runt och runt hela tiden.
Och att kolla på möbler kan bli lite jobbigt ibland, när man inte är överens med sin "rumskompis".
Men det gick faktiskt bra.
Även om vi kanske inte var ense om allting, så blev det bra tillslut :)
Och på torsdag ska vi typ jobba mer med det.
Typ göra vägg collage, o sånt som jag tycker e kul :)

Senare ikväll såg jag IDOL.
Det var jättekul...
Speciellt den där killen som såg ut som Jhide... Haha.. guuu va ja asgarvade...
Lite fånig kände jag mig kanske efteråt... för det var bara jag som tittade xD

Men nu väntar sängen med öppna armar.

Jag har en låååång dag framför mig imon...
Mer får ni veta då!

Go natt!


Comments
Postat av: Ellie

IKEA äger:P åh, va kul de där lät! vill oxå göra:P

hihi. krama

2009-09-15 @ 22:36:22

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0