New Haircut :P

Idag har jag inte gjort så mycket... Idag igen....
Jaa...Men jag har gjort nåååågra saker iallfall..
Jag, pappa o Celine gick ner till centrum för att köpa lite mat o göra några ärenden.
Jag lämnade in mina skor hos skomakaren, och sen blev det klippa håret som gällde.
Och jag älskar resultatet xD
Har inga bra bilder än.. tyvärr..
Men de kommer.
I proomise :)

Sen köpte vi lite mat..
Sen har jag itne gjort så mycket mer än det..
Åkte in till kyrkan för att gå på cell, och där träffade jag mina underbara kompisar.
(I love you all, btw :) )
Sen blev det media grupp.

Personer tycker att jag är stark.. Men jag känner ingenting.. Ingenting alls...
Det är en skum känsla..
Man borde känna.. Och sörja... Men jag är glad om Celine muntrar upp mig varje dag och får mig att skratta och le.
Jag vet egentligen inte hur man borde känna...
Det beror väl på vem det är?


Aja.. Det blir ingen skola för mig imon heller.... Och det är faktiskt vääääldigt frustrerande!
Har ni någon gång känt att ni vill gå till skolan.. Men är tvingade att stanna hemma??
En väääldigt skum känsla...
Men jag kommer antagligen att göra några läxor imon.. Så jag inte ligger alltför mycket efter.

Nu ska jag kanske sätta på en film o mysa lite :)

Go natt.




Comments
Postat av: Anonym

Oroa dig inte hur "man du vara" det finns inga regler.

2009-09-12 @ 20:41:48

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0