TG Friday!

Jaa, "Thank God Its Friday"!
Jag ÄLSKAR fredagar, och ser fram emot dem varje vecka.
Även om alla lektioner inte precis är jätteroliga varje vecka, så är det ändå alltid något som gör min dag lyckad.
Dels är et tanken på att det äntligen är helg som gör mig glad, och så är det att jag gör så sjukt roliga saker på kvällarna. Jag åker till kyrkan och går på YD (Young Desiples) och sen är det café kväll eller ungdomsmöte ltie senare.
En till sak som jag älskar med fredagar är att min bästa kompis Joy brukar vara på ungdomsmötet :)

Så nu är jag glad ;)

Juste, lyckades göra klart läxan igår.. Lite sernare än jag tänkt... (typ runt 11......)
Och det gick ganska bra faktiskt :)
Fick rätt på de som jag hade svårast med :D

Nu ska jag sitta här i datasalen o göra nada, i typ 2 timmar.. o.O
Men jag har ju mina kompisar här också, så jag överlever ng ;)



-Bild tagen i West Virginia, USA. Summer 2009.-

Comments
Postat av: Therese, din älskling ;)

Heii sötnos, hittade din blogg :D :D titta gärna in på min nån gång ;) love, thessii

2009-09-04 @ 15:04:32
URL: http://walkbytherese.blogg.se/
Postat av: Photonerden

Kort info om mej: Kille som gillar att fotografera och skriver en massa saken i bloggen, besök den!

Lämnar du en kommentar påvägen ut?



PhotonerdeN

2009-09-05 @ 00:06:27
URL: http://photonerden.blogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0