Tråkigt? Jag? Neeeej...

Oj oj oj!!
Idag hände det en hel del.
Och jag ska försöka fatta mig kort ;)
Har fått lite kritik om att jag skriver så långt, och jag vet det själv, men det är så mycket som man vill säga!!!
Oj, nu börjas det visst xD

Men men.
Idag var jag i skolan som vanligt, och inget hände.
Men efter lunch åkte vi till brandstationen vid Medborgarplatsen.

Hade tyvärr inte med mig kameran, så google får leka källa idag igen ;)

Men såhär såg det ut på utsidan iallafall.
Det är typ den äldsta brandstationen i världen, eller nått xD
Från 1800-talet nånting...
Men det var ganska intressant, även om studiebesöket var med kemi och fysik som huvudämne...
Men det var en lärorik upplevelse.
Tyvärr fick vi inte gå in i några branbilar, för de fick ett larm mitt i föreläsningen xD
Det var jättespännande (ok, lite överdrivet kanske), för vi hörde radion och larmet och allt.
Och så vips var alla brandmän borta xD

Jaa.. vad hände sen?
Jo vi slutade och jag åkte hem till en kompis.
Vi flummade som bara den, och vi skrattade åt komisens granne som typ inte visste hur man högg ved xD
Men sen fick vi veta att virket var segt... så då var det inte så kul längre.

Till middag blev det kantarellpaj.
Det var riktigt mumsigt :P
Oooh vad jag har sakna kantareller, höstens delikatess :P



Men nu ska jag läsa fysiken, som jag skjutit upp ganska länge ;)


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0