Åh underbara morgon!

Vaknade skumt nog tidigt idag :) Klockan halv nio var jag uppe :D
Känns riktigt bra att jag kan vakna av mig själv så tidigt, för skolvanorna ska ju sättas igång imorgon.
Oturligt nog hamnar första skoldagen efter lovet på en dag där vi inte har sovmorgon (och jag anar att lärarna gjorde det med flit), så det är bara att vara uppe med tuppen imorgon som gäller.
Som sagt vakande jag tidigt, och jag visste inte alls vad jag avr sugen på för frukost, så jag kollade i mitt rum för att se om jag hittade nått recept på nått roligt, och jag hittade en utskrift på amerikanska pannkakor!
( skrev ut den för några dagar sen för jag var sugen då, och hade alldeles glömt bort det! xD )
Så jag kollade att vi hade allt hemma, och började göra pannkakor :P
Och det var dom absolut godaste pannkakorna jag ätit på länge!
Helt perfekt gyllenbruna och helt perfekt mjuka :D Det liksom smälte i munnen på nått sätt :D

Nu ska jag sitta och leta efter en bild på google, nu när det är så mycket som behöver göras.... ;)
(mer details får ni senare när jag planerat mer ;)


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0