Frukost på sängen och Ben & Jerry's till lunch!

Den här dagen har verkigen varit den ultimata fördelsedagen!
Dagen började med att en falsksjungande familj väcker mig klockan sex på morgonen, bärandes på en bricka med frukust och paket.
I paketen låg det en svart/vit sjal, ett usb minne, en burk med jättesött hundmotiv, och i burken låg såklart godis!
Och så "fick" (ska få?) jag en fest, som jag ska ha nu på lördag :D
Det är typ det jag försökt vara lite "hemlighetsfull" med ;)
Inte lyckats så bra dock xD


Aja.
Dagen fortsatte.
Väl i skolan möttes jag av många gratulationer, och på spanska lektionen sjöng dom för mig (på spanska såklart!).
Men roligast var nog lunchen!
Det toppade ALLT! :D
Linnea och Olivia gjorde ett försök i att dra igång hela klassen (och resten av alla från högstadiet) att sjunga "ja må hon leva.." Och det gick väl sisådär ;) JAG skrattade iallafall som om jag inte kunde annat xD
EFTER försöket till sång hör man ett par andra stämmor, som inte var med från början... ;)
Det var Emma, Therese och Deborah som kom in med en Ben & Jerry's med 16 ljus nedstuckna xD
Jag blev så chockat glad att jag inte visste vad jag skulle säga xDD
DET var klart dagens höjdpunkt!
Vem tackar nej till en Ben & Jerry?
Inte jag iallafall xD
Jag orkade dock inte äta hela, så jag ställde in den i lärarrumemts frys... Jag glömde tyvärr att ta hem den, så jag hoppas den finns kvar imorgon ;)


Comments
Postat av: Therese, ;)

allt för dig älskling <33 ;) pussar i massor!!!!

2010-01-21 @ 18:41:39
URL: http://walkbytherese.blogg.se/

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0