Iväg till Joy :)

Om ungefär en timme ska jag gå ut till busstationen för att åka till min älskade Joy :)
Vi vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi har pratat lite om att åka skridskor :D (och det är något som jag har längtat efter hela jullovet!)
Kom precis ut från duschen och ska nu äta frukost.
Dethär var första morgonen på länge som jag behövde ställa klockan :P (man vet ju aldrig med mig, så bäst att vara på den säkra sidan)
Vad ska man äta idag då?
Hmm... Får nog bli den klassiska mackan med nått gott pålägg... Jag undrar om det finns nån god julskinka kvar...?
Aja, vi får väl se :)

Har ingen aning vad jag ska ha på mig... Vad är varmt men ändå snyggt??
Många saker är... Men vad definerar mig? (sug på den ett tag och ge mig några tips vet ja ;) )
Nää... Det blir nog bra :)

Vet inte om jag ska ta med mig kameran eller inte...
Kan visserligen ta med mig den till Joy och leka lite, men jag vet inte om jag vågar ta med mig den när vi ska åka skridskor :S

Juste!
Kom på att min iPod är urladdad!!!
Oh no!
Jag måste ha nått att göra på bussen!
Ska sno Simons laddare ;)
(han är faktiskt skyldig mig det, för han har lånat min adapter hur många gånger som helst.... utan att fråga ;) )

aja, jag kanske inte updaterar här på ett tag, så bered er på det (jag ska sova hos Joy).
Men jag är tillbaka senast lördag.
See you till then! <3


Varning för flum!!! Busungarna är framme igen!!! :P


Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0