Nyårsfest

Lite bilder från nyårsfesten igår/idag ;)


Lilla jag förväntansfull innan vi fick komma in i festlokalen :)


Vackra Emma :)


Linnea och Olivia :)


Den underbart goda maten: oxfilé och klyftpotatis med jättegod sallad och pasta och kyckling i pesto :P


Jag o Therese leker lite med kameran :)




Mer lek med kameran ;)



Johan, Andy och Linnea strax efter tolvslaget :)


De totalfailade fyrverkerierna.. En riktig flopp.... Men det var kul iallafall ;)

Mer lek :)

Det var helt fantastikt roligt hela natten!
Jag flummade som bara den när timmarna började närma sig fyra på morgonen ;)
Gick o la mig runt sex tiden xD
Tur nog så sov jag över hos Victoria med Therese :)

Det var i stort sett en lyckad nyårsfest!
Hade dock kunnat inehålla lite mer lekar och sånt (för sånt stod då inte på programmet :/ )
Men nästa år så blir det ännu mer!! :D



Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0