Stuffed Day

Käre tid vad mycket kul jag gjort idag!
Och käre TID!! Vart tog tiden vägen??
Jag gick upp vid halv sju/sju och vid åtta åkte jag in till kyrkan.
Väl framme riggade vi upp med draperier och kameror för inspelning.
Vi spelade in bland annat musik inslag och några intervjuer.
Det kommer visas på Kanal 10 nån gång klockan åtta.
Vet inte rikigt när.

De hade dukat fram med massor med fika och kaffe, och när lunch började närma sig hade de beställt enorma familje-pizzor som vi skulle dela på.
Och tur att de var så stora, för alla skulle ju ha mat.
Ruskigt gott var det iallafall.
Efter maten fanns det muffins och godis att ta för sig av.

Vi har spelat in totalt två program idag, och några musik-inslag som ska visas vid annat tillfälle.


Såhär såg det ut i vår lilla "studio" vi hade i cafeét.
Pytte bild, jag vet.. Men jag hade tyvärr inte med mig min kamera, så min mobil fick stå för fotandet idag...

Jag var där till nästan halv tolv (natt tid...)
Så jag kom hem ganska precis.
Fick lyckligtvis skjuts hem, så jag slapp ta natt bussen :)

Jag var alltså i kyrkan i nästan 15 timmar...
Käre TID...

Nu orkar inte mina ögon med mer ansträngning för idag, så jag säger go natt :*

Comments

Comment Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (wont be published)

Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0